2015. május 8., péntek

REDMENTA


Feladatunk egy minimum 5 kérdésből álló teszt készítése volt a REDMENTA oldal segítségével! A feladatnak tartalmaznia kellett az összes feladattípust, amit az oldal ajánl, min. 1-1 képet ill. videot tartalmazó feladatot és a tananyaghoz kellett kapcsolódnia.
Én (ahogy már megszokhattuk) a dualizmust választottam, ezekhez gyártottam különböző kérdéseket. 
A teszt szerkesztését nagyon élveztem, jó volt kitalálni a különböző feladatokat. A tesztben találhattok igaz/hamis választ igénylő kérdéseket, van ahol egy jó válasz van, van ahol több jó választ is be lehet jelölni, de természetesen kifejtős kérdések is vannak. Az egész olyan, mint egy komplett dolgozat.
Nagyon hasznosnak tartom ezt az oldalt, mert 1 jó feladatlap megszerkesztésével a diákok fel tudják mérni mennyit sajátítottak el az adott anyagból.
A feladatlapom Direkt címe a Dualizmus nevet kapta, és úgy állítottam be, hogy bárki elérhesse! 
Jó szórakozást kívánok hozzá!
Az alábbi linkre kattintva bejön a Redmenta oldala, ahol a felső sorban a direktcímre kell kattintani és ott beírni, hogy Dualizmus! És már kezdődhet is a móka!
http://redmenta.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése