2015. május 8., péntek

HALLGATÓI KISELŐADÁS

Kiselőadásunk a közösségi oldalak tanórába való beépítéséről szólt. Először nem nagyon tudtam, hogy is kezdjek hozzá a feladathoz, azt sem hittem, hogy 10 diám lesz....Aztán szép lassan elkezdtek jönni az ötletek, a végére már alig tudtam leállítani magam....:)
Úgy érzem, nemcsak sok jó ötletet adtam hallgató társaimnak, előadó partneremmel együtt, de jó magam is átgondoltam ezt a témát, és sok érdekességet véltem felfedezni, melyet majd én is alkalmaznék tanításaim során!
Például a youtube-os csatornát, melyre mindig is mondtam, hogy összefoglaló órákra tökéletesen alkalmazható, vagy például csoprots foglalkozásokra nagyon hasznos lehet 1-1 Wikipédia oldal. Tanár társaimnak ajánlom a tanárblog.hu oldalt, melyen szó szerint bármiylen szakor tanár is legyen az illető, hasznos linkeket, tanácsokat találunk!
Mindenképpen hasznos volt számomra ennek az előadásnak az előkészítése és lebonyolítása, párban összedolgozni, valamint jobban megismerkedni a Prezi-vel! :)
http://prezi.com/qrmttz3b50uw/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése